جراحی بسته دیسک کمردرمان نوین آرتروز گردن و کمردرمان نوین آرتروز زانو
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مطالب مربوط به درد لگن
درد و التهاب عضله تنسور فاسیا لاتا

ماهیچه کشنده نیام پهن یا عضله تنسور فاسیا لاتا یکی از ماهیچه‌های ناحیه قدامی ران است. کارکرد آن خم کردن ران و چرخاندن ران به سمت داخل است

درمان آسیب و پارگی عضله همسترینگ

آسیب‌ های عضلات همسترینگ مانند کشیدگی عضلات همسترینگ در ورزشکاران (بیشتر در ورزش‌هایی مانند دو، فوتبال، بسکتبال) شایع و بسیار دردناک است

اصلی ترین علل دردهای لگن و دنبالچه

دردهای لگن و دنبالچه یکی از اختلالات شایع است که در مردان و زنان به علل متفاوتی ایجاد می شود. این درد با توجه به میزان شدت آن به دو گروه مزمن و حاد

اوستئیت پوبیس یکی از علل درد کشاله ران

اوستئیت پوبیس Osteitis pubis بیماری نادر و دردناک در سمفیز پوبیس است. سمفیز پوبیس محلی است که استخوان های پوبیس راست و چپ ، در قسمت جلویی لگن به یکدیگر متصل می شوند .

علت و درمان اسپاسم و درد ناگهانی مقعد

اسپاسم و درد ناگهانی مقعد یا پروکتالژیا فوگاکس، یک سندرم غیر بدخیم و گرفتگی ای است که در اطراف باسن و راست روده احساس می شود .

سندرم پیریفورمیس چیست؟

سندرم پیریفورمیس وضعیتی است که در آن عضله پیریفورمیس واقع در باسن نزدیک مفصل لگن دچار گرفتگی شده و باعث درد ناحیه باسن می­شود .

درمان سندرم پیریفورمیس

سندرم پیریفورمیس یک اختلال عصبی و عضلانی غیر معمول است که هنگامی که عضله پیریفورمیس عصب سیاتیک را فشرده می کند، ایجاد می شود .

درمان درد دنبالچه در کلینیک درد

درد استخوان دنبالچه ‌می‌‌ تواند حالت خفیف یا شدید داشته‌ باشد. این درد ‌می‌‌ تواند هفته‌ ها، ماه‌ ها و حتی در برخی مواقع نزدیک یک سال طول بکشد .

درد مزمن لگن چیست و چگونه درمان میشود؟

ساده‌ ترین علامت درد مزمن لگنی، خود درد است. اینکه این درد به چه مدت ایجاد می‌ شود و شدت آن چقدر است از فردی به فرد دیگر تفاوت می‌ کند

تزریق بورس ایسکیال چیست و چرا انجام می شود؟

مشکل التهاب بورس ایسکیال دارای چندین ویژگی و مشخصه است که بارز ترین آن وجود درد در مرکز لگن و باسن و عضلات همسترینگ پا می باشد .

تزریق در مفصل ساکروایلیاک برای درمان درد باسن

در انتهای ستون فقرات، استخوان خاجی قرار گرفته است. مفصل ساکروایلیاک استخوان خاجی را به لگن متصل میکند. این مفصل میتواند منشأ درد در قسمت پایین کمر و پا باشد

درمان التصاق شرمگاهی با محلول استاندارد پرولوتراپی (پی آر پی)

آسیبهای التصاق شرمگاهی اغلب باعث درد شدید کشالة ران و ناحیه شرمگاهی شده و در اطراف ناحیه آسیب ‌دیده حساسیت به لمس کاملاً محسوس است .

درد عملکردی مزمن شکم و لگن

درد عملکردی مزمن شکم با درد مزمن بدون توضیح یا یافته های فیزیکی (بدون عفونت، بدون عوامل مکانیکی یا ساختاری) گفته میشود .

التهاب استخوان مفصل ران و راهکارهای کاهش درد مفصل ران

آرتریت لگن از شایعترین اختلالات مفصل ران و لگن است. با گذشت زمان، مفصل ران دچار ساییدگی شده و در نهایت، منجر به التهاب غضروف محافظ ران و آسیب به آن میشود

درد مفصل خاجی خاصره ای بارداری

طبق آمار، زنان بیشتر از مردان دچار مشکل درد مفصل در ناحیه لگن می شوند. این تفاوت در آمار مبتلایان به بیماری در واقع به فیزیولوژی و ساختار متفاوت بدن زنان بر می گردد

رفع درد لگن با بلاک شبکه عصبی لگن

درمان بلاک شبکه عصبی لگن (شبکه هیپوگاستریک) به تزریق هایی گفته میشود که به برطرف شدن دردهای مزمن و مقاوم لگن کمک میکنند .

علائم آرتروز مهره ها

آرتروز مهره ها نوعی بیماری است که در آن ستون مهره ها تخریب میشود. تخریب ممکن است در هر یک از مهره های ستون مهره ها اتفاق بیفتد .

دلایل درد لگنی

اصولا دردهای زیر ناف تا کشاله ران ها را دردهای لگنی می گویند که می توانند علل متفاوتی داشته باشند. شامل اختلالات بسیار کم اهمیت، اختلالات گوارشی و یا علامت مهمی از یک بیماری مهم

درمان دردهاي ناحيه شكم و لگن

دردهای ناحیه شکم و لگن، طیف وسیعی از عوامل ایجاد کننده را در بر می‌ گیرند .

علل دردهاي اندام تحتاني

دردهای اندام تحتانی شامل انواع دردهاي ناشي از التهاب و ارتروز مفصل ران(PRP مفصل لگن) دردهاي ناشي از عصب سياتيك بورسيتهاي ناحيه لگن و ران دردهاي مزمن زانو ناشي از آرتروز و غیره می‌شوند