تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول - تلفن : 88670088 - 021
جراحی بسته دیسک کمردکتر علی نقره کاردرمان نوین آرتروز گردن و کمر

درد دنبالچه (کوکسیدینی)

درمان درد دنبالچه آنچه در این مطلب میخوانید

این وضعیت به التهاب نوک استخوان دنبالچه که کوکوسیکس نام دارد، گفته میشود. درد دنبالچه باعث درد و حساسیت به لمس در ناحیه میان باسن میشود.

عوامل

درد دنبالچه در اثر نشستن های طولانی مدت، زایمان یا آسیب های ناگهانی که در اثر حوادثی مانند زمین خوردن اتفاق می افتد، ایجاد میشود.

درد دنبالچه عمدتاً به دلیل تغییرات هورمونی در دورانی بارداری، یا قرارگرفتن در وضعیت نامناسب نشستن و نشستن های طولانی ایجاد می‌شود. روشهای درمانی غیرتهاجمی متعددی برای درمان این درد وجود دارد که می‌توان با مراجعه به کلینیک های درد از آنها بهره برد. در کلینیک درمان درد دکتر علی نقره کار، یکی از مراکز فوق تخصصی درمان درد، با ارائه بهترین روشهای غیرتهاجمی یا کم تهاجمی، درد دنبالچه شما بهبود یافته یا درمان خواهد شد.
شماره تلفن کلینیک : 88670088 - 021

علائم

درد دنبالچه ممکن است به صورت حساسیت یا درد در اطراف دنبالچه احساس شود که با نشستن بدتر میشود، درد تیر کشنده تا پا، درد در حین اجابت مزاج و درد در حین رابطه جنسی.

صفحه اینستاگرام دکتر نقره کار

درمان

درمان ممکن است شامل استفاده از بالشتک حلقوی هنگام نشستن، داروباشد که در صورت عدم پاسخ بلوک عصب گانگلیون ایمپار کمک کننده است که توسط فوق تخصص درد قابل انجام است، با دقت و ظرافت خاصی زیر دستگاه تصویر برداری انجام میشود تا به ارگانهای داخل لگنی اسیبی نرسد، روش دیگر تحریک عصب خاجی است که این روشها توسط فوق تخصص درد انجام شده و نیازی به بیهوشی و برش جراحی ندارد، در موارد بسیار نادر در صورت عدم پاسخ به روشهای گفته شده جراحی برای کوتاه کردن کوکسیکس انجام میشود.

یکی از مشکلاتی که اغلب افراد به طور حاد و مزمن در زندگی خود تجربه می‌نمایند، احساس درد است. درد جدای از عامل ایجاد آن، می‌تواند کار و زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار دهد و در مواردی، به شدت ناتوان کننده باشد. اگر در جایی از بدن خود دردی احساس می‌کنید، با مراجعه به کلینیک درمان درد دکتر علی نقره کار دارای برد تخصصی آنستزیولوژی و درد، می‌توانید به بهبود این شرایط بپردازید.


آدرس مطب : تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول
تلفن : 88670088 - 021

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :همت [ 1402-05-09 ]
چه روشهایی آقای دکتر این دردر رو درمان میکنه میشه زود جواب بدید

نوشین بانکی [ 1402-04-23 ]
درمان درد دنبالچه

کبری عسگری [ 1401-04-01 ]
سلام خسته نباشید چن سال پیش براثر افتادن از بلندی دنبالچم دچار اسیب شده ک هر دکتری مراجعه کردم میگن باید زودتر جا مینداختین و الان باید عمل شود میشع راهنمایی کنید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مضرات بالا و پایین رفتن از پله ها برای زانومضرات بالا و پایین رفتن از پله ها برای زانو

اگر آرتروز زانو دارید، استفاده مکرر از پله‌ ها به‌مرور مشکل ساز خواهد بود؛ زیرا از پله‌ یا مسیر پرشیب فشار زیادی بر مفاصل وارد می کند ... ادامه مطلب

آیا تزریق کورتون برای کاهش درد مفید است یا مضر؟آیا تزریق کورتون برای کاهش درد مفید است یا مضر؟

با استفاده موضعی کورتون در مفصل یا عصب خاص، چون دارو در محل اثر تزریق میشود، با دوز بسیار کمتر دارو تاثیر چندین برابر خواهیم داشت . ... ادامه مطلب

راه های پیشگیری از دیسک گردنراه های پیشگیری از دیسک گردن

فتق دیسک گردن می تواند باعث درد زیادی در گردن، شانه ها، بازوها یا قسمت بالای کمر شود.در اینجا آنچه باید در مورد پیشگیری فتق دیسک گردن بدانید آورده شده ... ادامه مطلب

دکتر علی نقره کار - فوق تخصص درد

دکتر علی نقـره کار فلوشيپ فوق تخصصي درد از دانشگاه علوم پزشكي ایران . بورد تخصصي آنستزيولوژي و مراقبتهاي ويژه از دانشگاه علوم پزشكي تهران . بازرس انجمن رژيونال آنستزي و درد ايران (ISRAPM)
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465