تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول - تلفن : 88670088 - 021
دکتر علی نقره کارجراحی بسته دیسک کمرجراحی بسته دیسک کمر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مطالب آموزشی / عصب کشی با امواج رادیوفرکوئنسی روشی برای درمان درد

عصب کشی با امواج رادیوفرکوئنسی روشی برای درمان درد

در بسیاری از موارد درد طولانی مدت ستون فقرات اعم از پایین کمر، گردن و سیاتیک، عضلات و مفاصل (درد زانو، شانه و غیره)، ممکن است نتوان مشکل اصلی را که منشأ درد شده است، برطرف نمود. در چنین مواردی ایجاد اختلال در مسیر ارسال سیگنال درد از ستون فقرات یا مفاصل به مغز به عنوان مطمئن‌ترین و آخرین راه ‌حل رهایی از درد طولانی ‌مدت مطرح می‌شود. این درمان شامل نوع متفاوتی از عصب‌های درد بوده و در این تکنیک از روش‌ پیشگامانه ابلیشن یا تخریب با فرکانس رادیویی استفاده می‌شود.

همیشه متخصصان و بیماران به دنبال راه‌ حل‌های بلند مدت به جای اقدامات کوتاه مدت برای رهایی از درد هستند. چند درمان مهم غیر جراحی برای تخریب عصب‌های مورد نظر وجود دارد. این روش‌ها شامل استفاده از سرمای شدید (کرایوابلیشن)، گرمای شدید با فرکانس رادیویی (رادیوفکوئنسی) و مواد شیمیایی مانند الکل یا فنول (نورولیز) هستند.

عصب کشی با آر اف یا رادیوفرکوئنسی توسط دکتر علی نقره کار فوق تخصص درد قابل انجام است. برای اطلاع از اینکه آیا این روش برای تسکن درد شما مؤثر است یا خیر، می‌توانید با شماره‌های 88670088 - 021 و 09107272720 تماس حاصل فرمایید.

روش انجام عصب کشی با آر اف یا رادیوفرکوئنسی

تخریب با فرکانس رادیویی از مزیت‌هایی از جمله دقت بالا، قابل تکرار و نرخ موفقیت بالا برخوردار است. همچنین این روش قابلیت ارزیابی عصب مبتلا پیش از سوزاندن کامل آن عصب را دارد تا از تخریب عصب های اشتباه جلوگیری شود. به همین علت از ایمنی بالایی برخوردار است.

عصب کشی با امواج رادیوفرکوئنسی روشی برای درمان درد

تخریب با فرکانس رادیویی یک روش بسیار جالب برای کنترل درد است که در آن از دستگاه مخصوصی برای کاهش فعالیت عصب ها در انتقال سیگنال درد، استفاده می‌شود. یک پروب از طریق سوزن نازک مخصوصی وارد بدن شده و انتقال حرارت به عصب مسئول درد را بر عهده دارد. تخریب با فرکانس رادیویی باعث می‌شود عصب ها در اثر حرارت ایجاد شده از بین بروند. جالب است بدانید این تکنیک هیچ تأثیری بر عملکرد نرمال آن عصب ها نمی‌گذارد. یک روش جایگزین که تاثیر گذاری کمتری دارد ابلیشن با فرکانس رادیویی ضرباندار است که باعث تخریب عصب نمی‌شود بلکه به جای آن عصب مسئول درد را بی‌ حس می‌کند.

در صورتی که از درد مزمن رنج می‌برید، تخریب با فرکانس رادیویی درمانی مدرن و جدید است که ممکن است به برطرف شدن درد شما کمک کند. پس از انجام این درمان ممکن است موارد زیر تجربه شود:

اینستاگرام دکتر علی نقره کار

فواید و مزیت‌های تخریب با فرکانس رادیویی عبارتند از:

بیرون زدگی دیسک کمر یا هر آسیب دیگری به دیسک، با پیشرفته های پزشکی قابل درمان می باشد. عمل دیسک کمر با لیزر یکی از روشهای کم عارضه است که با حداقل تهاجم، بهترین نتایج را در بردارد. دکتر علی نقره کار فوق تخصص درد، با سالها تجربه در زمینه جراحی لیزری دیسک کمر می‌تواند شما را از دردها و محدودیت های حرکتی این بیماری برهاند. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعت بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول
تلفن : 88670088 - 021

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای درمان کمر دردهای ناگهانیروشهای درمان کمر دردهای ناگهانی

کمردرد یک بیماری آشناست و اکثر مردم در طول زندگی خود آن را تجربه خواهند کرد. کمردرد یکی از علل اصلی ناتوانی در سراسر جهان است. ... ادامه مطلب

اوزون درمانی روشی مؤثر برای درمان درد کتف و شانهاوزون درمانی روشی مؤثر برای درمان درد کتف و شانه

آسیب یا بیماری مفصل شانه و کتف می تواند باعث شانه درد شود .دردهای ناشی از این آسیب های متداول شانه را می توان با اوزون درمانی تحت درمان قرار داد. ... ادامه مطلب

راه درمان درد مفاصل چیست؟راه درمان درد مفاصل چیست؟

مفاصل اتصالات بین استخوان ها را تشکیل می دهند. هر گونه آسیب به مفاصل ناشی از بیماری یا تروماها می تواند در حرکت شما اختلال ایجاد کند و باعث درد زیادی شود ... ادامه مطلب

دکتر علی نقره کار - فوق تخصص درد

دکتر علی نقـره کار فلوشيپ فوق تخصصي درد از دانشگاه علوم پزشكي ایران . بورد تخصصي آنستزيولوژي و مراقبتهاي ويژه از دانشگاه علوم پزشكي تهران . بازرس انجمن رژيونال آنستزي و درد ايران (ISRAPM)
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465