تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول - تلفن : 88670088 - 021
درمان نوین آرتروز زانودکتر علی نقره کارجراحی بسته دیسک کمر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مطالب مربوط به سردرد / بلوک عقده ی عصبی اسفنوپالاتین برای درمان سردرد

بلوک عقده ی عصبی اسفنوپالاتین برای درمان سردرد

عقده­ ی (گانگلیون) عصبی اسفنوپالاتین که درست پشت سینوس ماگزیلا و پشت گونه قرار گرفته می­تواند در بسیاری از اختلالات، اطلاعات درد را منتقل کند شامل درد صورت آتیپیک غیر معمول، درد عصبی پس از گرفتاری با ویروس هرپس (زونای صورت)، سردردهای میگرنی و سردردهای خوشه­ ای.

بلوک عقده ی عصبی اسفنوپالاتین بعنوان روشی جدید و موثر برای درمان سردرد محسوب می‌شود. دکتر علی نقره کار فلوشيپ فوق تخصصي درد از دانشگاه علوم پزشكی ایران، می‌توانند با بلوک عصب پس سری به طور ایمن و با تاثیرگذاری بالا این قبیل سردردها را بهبود بخشند. جهت تعیین نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88670088 - 021 تماس حاصل فرمایید.

کابرد بلوک عقده ­ی عصبی اسفنوپالاتین:

درمان سردرد

طی عمل بلوک عقده ­ی عصبی اسفنوپالاتین یک سوزن باریک تحت هدایت اشعه­ ی X (فلوروسکوپی) نزدیک محلی که این عقده­ ی عصبی قرار گرفته وارد می­شود و دارو به محل این عقده­ ی عصبی تزریق می­گردد.

بلوک عصبی عقده­ ی اسفنوپالاتین به وسیله­ ی تزریق یا تاباندن امواج رادیویی به راحتی انجام می­شود و می­تواند درمان قطعی برای حالاتی باشد که به وسیله­ ی روش­های درمانی دیگر به سختی قابل کنترل هستند.

این روش برای درمان سردردهای مقاوم به درمان داروی به کار می رود و نیاز به بیهوشی و برش جراحی نبوده و به طور سرپایی انجام میشود.

اینستاگرام دکتر علی نقره کار

توجه: این اطلاعات جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی­باشد.

یکی از مشکلاتی که اغلب افراد به طور حاد و مزمن در زندگی خود تجربه می‌نمایند، احساس درد است. درد جدای از عامل ایجاد آن، می‌تواند کار و زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار دهد و در مواردی، به شدت ناتوان کننده باشد. اگر در جایی از بدن خود دردی احساس می‌کنید، با مراجعه به کلینیک درد دکتر علی نقره کار دارای بورد تخصصی آنستزیولوژی و درد، می‌توانید به بهبود این شرایط بپردازید.


آدرس مطب : تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول
تلفن : 88670088 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علائم شایع دیابت نوع 2 چه هستند؟علائم شایع دیابت نوع 2 چه هستند؟

دیابت نوع دوم ممکن است نشانه ها و علائم خفیف یا شدید داشته باشد و البته این به شرطی است که دیابت از خود علائمی بروز دهد . ... ادامه مطلب

نورولیز گانگلیون های ریشه خلفی در ستون فقرات سینه اینورولیز گانگلیون های ریشه خلفی در ستون فقرات سینه ای

ستون فقرات اصلی‌ ترین جز بدن انسان محسوب میشود که موجب محافظت از نخاع و همینطور در حرکاتی مانند خم شدن، چرخیدن، ایستادن به انسان کمک میکند ... ادامه مطلب

چه دارو هایی می توانند چسبندگی کانال نخاعی را برطرف کنند؟چه دارو هایی می توانند چسبندگی کانال نخاعی را برطرف کنند؟

تنگی کانال نخاعی ناحیه لومبر یکی از علل شایع درد پائین کمر، درد باسن و درد پاها در افرادی است که 50 سال به بالا سن دارند. ... ادامه مطلب

دکتر علی نقره کار - فوق تخصص درد

دکتر علی نقـره کار فلوشيپ فوق تخصصي درد از دانشگاه علوم پزشكي ایران . بورد تخصصي آنستزيولوژي و مراقبتهاي ويژه از دانشگاه علوم پزشكي تهران . بازرس انجمن رژيونال آنستزي و درد ايران (ISRAPM)
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465