تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول - تلفن : 88670088 - 021
درمان نوین آرتروز زانوجراحی بسته دیسک کمرجراحی بسته دیسک کمر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ورزشهای رفع درد کمر
آموزش تصویری ورزشهای مناسب بیرون زدگی دیسک کمر

اگر شما هم درد های تحتانی کمر را تجربه می کنید، باید با ورزش هایی که برای این مشکل مفید هستند و به درمان آن و کاهش درد کمک می کنند، آشنا شوید .

ورزشهای مفید و مضر برای مفصل لگن

مفصل ساکروایلیاک در میان بخش های مختلف لگن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این متن ورزشهای مفید و مضر برای مفصل لگن را شرح داده ایم.

برخی از درمان های غیر جراحی سیاتیک

درد شدید عصب سیاتیک می تواند نفس شما را بند بیاورد. هنگامی که کمردرد از باسن به پایین ساق پا پخش می شود؛ به عنوان درد عصب سیاتیک شناخته می شود .

بهترین حرکات ورزشی برای درد کمر

بیشتر متخصصان معتقدند، افرادی که دچار کمردرد هستند باید تحرک و فعالیت داشته باشند و کمر و عضلات مرتبط با آن را حرکت دهند تا درد به مرور کاهش یابد.

چه ورزشهایی به درمان درد های تحتانی کمر کمک می کنند؟

از روشهای موثر برای درمان و بهبود کمر درد مورد استفاده قرار می گیرد ، انجام ورزش است. در این متن به برخی از ورزش‌های موثر در درمان کمر اشاره می کنیم .

درد مفاصل فاست کمر و درمان آن

درد مفاصل فاست را می توان با انجام ورزش های مخصوص این درد را کاهش داد. در این مقاله به معرفی تمرینات موثر در کاهش درد مفاصل فاست پرداخته ایم.

درمان تنگی کانال نخاعی با ورزش

از عوامل شایع که باعث کمردرد می شود، تنگی کانال نخاعی است. این بیماری معمولاً در افراد میان سال و مسن تر دیده می شود. علت آن هم به فرآیند این اتفاق بر می گردد

درمان تنگی کانال نخاعی با تمرین

گام اول درمان کمر درد در مبتلایان به تنگی کانال نخاعی آن است که از قرار گرفتن در حالت ایستاده و راه رفتن خود داری کنید

ورزش برای آرتروز کمر

عضلات مرکزی بدن، از شکم گرفته تا کمر . اگر این عضلات قوی و انعطاف پذیر باشند، می توانند از مفاصل ، بخصوص مفاصل کمر و لگن به خوبی محافظت کنند

۱۵ راه کاهش کمردرد مزمن

روز خود را با فعالیت سبک شروع کنید. این کار به بیدار شدن عضله های خسته و مفاصل سفت، کمک میکند. فشار زیادی بر ستون فقرات خود وارد نکنید .

ورزش بعد از عمل دیسک با لیزر

در اکثر بیمارانی که تحت درمان جراحی لیزری دیسک که به اختصار به آن (PLDD) گفته میشود قرار میگیرند بلافاصله پس از عمل درد پا و کمر بهبود مییابد. با این حال

درمان کمردرد در آب

برای درمان انواع کمردرد، آب درمانی و استخر می‌ تواند بسیار مفید باشد

ورزش درمانی کمر در خانه

قبل از انجام نرمش های کمر درد اول چند دقیقه راه بروید تا بدنتان به اصطلاح گرم شود. نرمش ها را میتوانید با تعداد 3-2 بار تکرار شروع کنید .

دکتر علی نقره کار - فوق تخصص درد

دکتر علی نقـره کار فلوشيپ فوق تخصصي درد از دانشگاه علوم پزشكي ایران . بورد تخصصي آنستزيولوژي و مراقبتهاي ويژه از دانشگاه علوم پزشكي تهران . بازرس انجمن رژيونال آنستزي و درد ايران (ISRAPM)
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465