درمان نوین آرتروز گردن و کمرجراحی بسته دیسک کمردرمان نوین آرتروز زانو
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مطالب مربوط به درد شانه
علت و درمان درد سرشانه

شانه درد از آن انواع بدن درد است که برای بسیاری از افراد به دلایل بسیار متنوعی ایجاد می شود که یکی ازاین دلایل، گره عضلانی سر شانه است.

علت درد استخوان ساعد دست

علت درد ساعد استفاده بیش از حد از مفاصل بالا و پایین ساعد یعنی آرنج و مچ دست است و در افرادی ایجاد می شود که خیلی زیاد از دست‌ هایشان استفاده می‌ کنند

درمان آرتروز مفصل آرنج توسط متخصصان درد

آرتروز مفصل آرنج بیماری است که در نتیجه از بین رفتن غضروف پوششی بین استخوانی ایجاد می‌شود. بسیار مهم است که در صورت داشتن علائم آرتروز آرنج به متخصص

علائم و روش های درمان آرتروز شانه

آرتروز شانه می تواند با گذشت زمان بدتر شود و در نهایت باعث از دست دادن دامنه حرکتی شانه شود تا جایی که حتی بلند کردن بازو برای شخص دشوار می شود.

اوزون درمانی روشی مؤثر برای درمان درد کتف و شانه

آسیب یا بیماری مفصل شانه و کتف می تواند باعث شانه درد شود .دردهای ناشی از این آسیب های متداول شانه را می توان با اوزون درمانی تحت درمان قرار داد.

گیر افتادن عصب اولنار و درد دست

عصب اولنار یک عصب حسی حرکتی است و مسئول تأمین حس قسمت داخلی دست یعنی انگشت کوچک و انگشت حلقه نیز می باشد.

چه عواملی باعث ایجاد شانه یخ زده می شوند؟

مشخصه بیماری شانه یخ زده ، شروع درد خود به خودی و معمولا بدون علت در شانه است ، که به مرور و به صورت پیشرونده محدودیت حرکتی در مفصل را به دنبال دارد .

اگر به شانه درد مبتلا هستید این مطلب را بخوانید

شانه متحرک ترین مفصل بدن است. تورم، آسیب یا تغییرات استخوانی در ماهیچه ها، می تواند باعث درد شانه شود.

همه چیز درباره شانه یخ زده یا منجمد

شانه یخ زده وضعیتی است که مفصل شانه را تحت تاثیر قرار می دهد. علائم این عارضه معمولاً شامل درد و سفتی است که به تدریج ایجاد می شود .

درمان درد شانه با تزریق داخل مفصل

تزریق به شانه برای اهداف تشخیصی ، و همچنین اهداف درمانی استفاده می‌ شود . این روش درمانی می‌ تواند به بهبود آسیب های شانه کمک کند .

درمان غیر جراحی روتاتور کاف با پلاسمای غنی از پلاکت

پی آر پی برای درمان پارگی روتاتور کاف، بدون خطرات و هزینه های جراحی، بسیار موثر است. علاوه بر این، از آنجایی که تزریق PRP در مطب پزشک انجام می شود .

علل و علائم شانه یخ زده

شانه یخ زده که به عنوان کپسولیت چسبنده نیز شناخته می شود، وضعیتی است که با سفتی و درد در مفصل شانه مشخص می شود. علائم و نشانه ها معمولاً به تدریج شروع می شوند

انواع آسیبهای عضله دوسر بازو و درمان آنها

عضله دوسر بازو عضله ای در قسمت جلویی بازو است. عضله دوسر شامل یک سر کوتاه و یک سر بلند است که به عنوان یک عضله واحد عمل می کند .

سندرم گیر افتادگی شانه چیست و چگونه درمان میشود؟

سندرم گیرافتادگی شانه زمانی رخ می دهد که التهاب تاندون های روتاتور کاف و بورس اطراف این تاندون ها وجود داشته باشد. بین تاندونیت و بورسیت تفاوت وجود دارد

ورزش های مفید برای التهاب تاندون دو سر بازو

درمان التهاب تاندون عضله دو سر بازو با ورزش دادن و کار کردن روی تاندون دو سر بازو در یک برنامه کلی مربوط به درمان درد مفصل شانه است، انجام می شود.

بلوک عقده ای عصبی ستاره ای جهت کاهش درد بازو

بلوک سمپاتیک ارزش تشخیصی و تسکینی دارد . برای بلوک های کوتاه مدت با آزمایشات تشخیصی می توان از بیحس کننده های موضعی استفاده کرد .

درد مفصل ناشی از التهاب تاندون شانه

در حالتی که شانه سفت و سخت شده باشد و به سختی حرکت کند، شانه تحت فشار و استرس غیر عادی و زیاد قرار می گیرد. علت آن هم کاهش محدوده حرکتی مفصل شانه است

التهاب تاندون ماهیچه دو سر بازو و درد مفصل شانه

التهاب تاندون عضله دو سر بازو اغلب به دلیل فعالیت هایی که شامل بالا بردن دست بالاتر از ارتفاع سر می شوند مثل حرکت دادن اجسام با دست یا شنا کردن،می باشد

چسبندگی کپسول مفصل شانه یا شانه منجمد یا یخ زده چیست و چه علائمی دارد؟

کپسولیت چسبنده یا چسبندگی کپسول شانه بیشتر با نام مشکل شانه های یخ زده یا شانه های منجمد شناخته می شود.

علائم کشیدگی عضله تراپزیوس چیست؟

کلینیک درمان درد دکتر علی نقره کار، آماده ارائه خدمات تشخیصی - درمانی به منظور بهبود درد بیماران مبتلا به کشیدگی یا پارگی عضله تراپزیوس یا ذوزنقه ای می‌باشد

پارگی تاندونهای شانه چیست و چطور آن را تشخیص داده درمان کنیم؟

اگر دچار آسیب دیدگی تاندونهای شانه شده اید؛ در کلینیک درد دکتر علی نقره کار با روشهای مختلف و تجویز داروها و اقدامات مناسب، به کاهش درد کمک می شود .

درد مفصل آکرومیوکلاویکولار شانه چگونه بهبود می یابد؟

درد مفصل شانه باعث محدودیت حرکتی شانه، محدود شدن قدرت و مشکلات دیگر می شود. در این متن به علل ایجاد درد شانه و رفع درد مفصل شانه پرداخته شده است .

تزریق پلاسما به شانه

تحقیقات اخیر نشان داده اند که استفاده از روش تزریق پلاسمای غنی از پلاکت یکی از روش های کم هزینه و ایمن برای درمان التهاب تاندون روتاتور کاف (تاندون شانه) است

بلوک عصب بالای کتف

بلوک یا بلاک عصب بالای کتف یا سوپرااسکاپولار یک درمان سرپایی است که برای برطرف کردن درد و ناراحتی حاصل از آرتروز، بورسیت یا سندرم گیر افتادگی شانه است

درد شانه

شانه دامنه حرکتی گسترده ای در تمام جهات دارد. هنگامی که مشکلی در آن ایجاد شود توانایی حرکت آزادانه مختل شده و درد و ناراحتی شدیدی ایجاد میشود .

بلاک عصب بالای شانه

بلوک یا بلاک عصب بالای کتف یا سوپرااسکاپولار یک درمان سرپایی است که برای برطرف کردن درد و ناراحتی حاصل از آرتروز، بورسیت یا سندرم گیر افتادگی شانه انجام میشود

سندرم تونل مچ دست چیست؟

سندرم تونل کارپال حالتی است که در آن عصب اصلی دست (عصب مدیان) در ناحیه مچ دست تحت فشار قرار می گیرد