جراحی بسته دیسک کمرجراحی بسته دیسک کمردرمان نوین آرتروز زانو
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / درمان درد به روش تزریقی
چه کسانی برای پی آر پی زانو مناسب هستند؟

پی آر پی زانو روشی است که امروزه برای بهتر شدن تأثیرات آسیب وارد شده به زانو استفاده می شود.

درمان سندرم تونل كارپال ( CST ) با تزریق

تونل کارپال یک ساختار محکم استخوانی فیبری است که از استخوان های مچ و لیگامان ( رباط ) عرضی ساخته شده است.

درمان آرتروز لگن با تزریق داخل مفصلی و پی آر پی

تزریق داخل مفصلی و پی آر پی یک روش درمانی جدید است که معمولاً از آن برای بیمارانی که به عارضه های التهابی مبتلا شده اند، استفاده می شود.

بلاک عصب سوپرا اسپایناتوس چیست؟

عصب سوپرا اسکاپولار یکی از مهمترین عصب‌ هایی است که از شانه حمایت می‌ کند.

مقایسه درمان دیسک با دیسکوژل و لیزر

گاهی دیسک ها از تراز طبیعی خود خارج می شوند و مرکز نرم از قسمت بیرونی دیسک خارج می شود. این اتفاق فتق دیسک نامیده می شود.

ارتوکین تراپی بهتر است یا پی آر پی؟

بهترین روش های درمانی زانو عبارتند از ، روش های پی آر پی و ارتوکین تراپی تا کنون موفقیت درمانی بسیاری را رقم زده اند. پلاسمای غنی از پلاکت

درمان درد مهره های پشتی با روشهای اینترونشنال یا کمتر تهاجمی

مهره های سینه ای تعدادی مهره در ستون فقرات مهره داران هستند که بخش میانی آن در میان مهره های گردنی و کمری را تشکیل می دهند که به آنها مهره های پشتی هم

عوارض، کاربردها و مزایای اوزون تراپی

مواجه طولانی مدت با گاز اوزون، می تواند به آسیب شدید ریه ها منجر شده و کشنده باشد؛ اما برخی از تحقیقات از اثرات مثبت اوزون تراپی، در افزایش قدرت سیستم

سندروم تونل کوبیتال در ناحیه آرنج

اگر عصب اولنار در ناحیه آرنج دچار آسیب و فشردگی در تونل کوبیتال شود و فضای تونل با فشار عضلات محدود گردد، فرد در ناحیه آرنج درد را تجربه می کند

اسپاسم عضلانی یا گرفتگی عضلات چیست؟

به عضله‌ ای که به طور غیرارادی و بدون اراده آگاهانه منقبض می‌ شود، اسپاسم گفته می‌ شود.

درمان بیرون زدگی دیسک با اوزون تراپی

بیرون زدگی دیسک یک سیگنال هشدار دهنده است و کسی که دیسک ستون فقرات آسیب دیده را تجربه کرده باشد می داند که چقدر دردناک است .

درمان قطعی درد عصب سه قلو صورت با بلوک عصبی تریژمینال

نورآلژی تری ژمینال یا درد عصب سه قلو واقع در قاعده جمجمه است که ناشی از فشار دادن رگ خونی به عصب سه قلو می باشد و باعث درد صورت می شود .

تزریق دیسکوژل و درمان دیسک کمر و گردن در کلینیک درد

در صورتی دیواره دیسک بین مهره ها پاره شود باعث بروز علائمی مانند درد و اختلالات حسی و حرکتی خواهد شد. روش های متعددی برای درمان چنین بیمارانی وجود دارد که

بلوک های عصبی برای مدیریت درد

بلوک عصبی روشی غیرجراحی و کم تهاجمی برای درمان و مدیریت درد است. بلو ک های عصبی از جمله اقداماتی هستند که در کلینیک های درد توسط متخصص درد انجام

بلوک عصبی ستون فقرات برای تشخیص و درمان درد

بلوک عصبی نخاعی یک روش کمترتهاجمی است که هم برای تشخیص و هم برای درمان کمردرد استفاده میشود. هدف از بلوک عصبی نخاعی، رساندن دارو به طور مستقیم به محل خاص درد است

آیا تزریق کورتیزون عوارض دارد؟

تزریق کورتیزون روشی برای رفع درد ناشی از التهاب مفاصل است که در مشکلاتی مانند تاندونیت، آرتروز، نقرس، و بطور کل انواع دردهای مفصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد

استفاده از کورتیزون برای کاهش التهاب

کورتیزون نوعی استروئید است که با هورمون کورتیزول که بدن شما به طور طبیعی تولید می کند؛ ارتباط نزدیکی دارد. غدد فوق کلیوی شما کورتیزول تولید می کنند .

تزریق سندرم تونل کارپال(تنگی کانال مچ دست) با هدایت سونوگرافی

کورتیکوستروئید در بیماران مبتلا به سندرم تونل کارپال با شدت متوسط موجب بهبود علائم بالینی می‌شود این بهبودی با کاهش ضخامت عصب مدین، فلکسور رتیناکولوم و سطح مقطع عصب همراه است

درمان درد ناشی از تنگی کانال نخاعی یا بیرون زدگی دیسک با بلوک عصبی

تنگی کانال نخاعی یک بیماری دژنراتیو (تخریب پیشرونده) است که علائم آن معمولا به مرور زمان بروز می‌ کند یا اینکه می‌تواند به صورت یک درد ناگهانی رخ دهد

بلوک عصبی بین دنده ای روشی مؤثر برای درمان درد مزمن قفسه سینه

درد در ناحیه قفسه سینه ممکن است به‌ دلایل مختلفی ایجاد شود. زمانی که در این قسمت از بدن خود درد احساس می‌ کنید؛ باید به فوق تخصص درد مراجعه نمایید

آیا تزریق کورتون برای درمان درد زانو مناسب است؟

کورتیزون دارویی موثر برای ازبین بردن التهاب است، ولی داروی ضد درد نمی‌ باشد و فقط به درمان التهاب می‌پردازد. در صورتی که درد پس از تزریق کورتیزون کاهش پیدا کند علت آن کاهش التهاب است.

عملکرد ارتوکین تراپی در درمان بیماری های مفصلی

سیتوکین تراپی (که با نام‌ های سوپاکین یا ارتوکین تراپی نیز شناخته می‌ شود) روشی بی‌ نظیر برای کاهش درد مفاصل مبتلا به آرتروز است .

درمان درد با ژل و اوزون تراپی چگونه انجام میشود؟

روش‌های درمانی استفاده‌ شده که ترکیب ژل و اوزون درمانی را شامل می‌ شوند گاهی تنها محدود به ژل و گاهی محدود به اوزون درمانی می‌ شوند .

درمان دردهای مفصل دنده ای - مهره ای با تزریق

درد سندرم درد مفصل بین دنده ای با حرکت ستون فقرات، مخصوصا با حرکات چرخشی ستون فقرات ، خم شدن به طرفین و نفس کشیدن عمیق، عطسه و سرفه

آمادگی برای تزریق اپیدورال کودال

تزریق استروئید در ناحیه اطراف دنبالچه (استخوان خاجی) تزریق انجام می شود. و التهاب ، تورم و فشار بر روی اعصاب نخاعی تحریک شده را کاهش دهد .

کاربرد پی آر پی (prp) در درمان دردهای اسکلتی عضلانی چیست؟

درمان درد با استفاده از تزریق پلاسمای غنی از پلاکت یا پی آر پی یکی از روشهای نوین و جدید است که علاوه بر کاربردهای دیگر، برای درمان درد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد دارد

تزریق مفصل ران

عمل تزریق مفصل ران به صورت سرپایی انجام میشود. این کار برای برطرف کردن درد باسن، پا یا ران که در اثر آرتروز یا آسیبهای دیگر مفصل ران ایجاد شده است، صورت میگیرد.

تزریق نقاط ماشه ای چیست

تزریق نقاط ماشه ای برای کاهش یا برطرف کردن درد نقاط ماشه ای انجام شود. این نقاط حساس کوچک در عضله یا فاشیا تشکیل میشود. تزریق نقاط ماشه ای (تریگر پوینت)

نوروپلاستی ترانسفورامینال یا تزریق در ستون فقرات

تزریق ترانسفورامینال به تزریق در طرفین ستون فقرات در محل ریشه های عصبی گفته میشود. این فضا فورامن نام دارد

درمان آرتروز زانو با تزریق ژل

برای کاهش درد آرتروز زانو درمان غیر جراحی با تزریق داروی ژل مانندی در مفصل زانو که مکمل یا جایگزین مایع غلیظ سینویال و به عنوان بالشتک عمل می کند .

تزریق استروئید در اپیدورال ترانسفورامینال کمر

در این عمل سرپایی تزریق داروی استروئید و بی حسی در اطراف ریشه عصبی ملتهب انجام می شود. این کار باعث کاهش تورم و التهاب عصبهای تحریک شده ستون فقرات میشود

تزریق در نقاط دردناک عضلانی

این درمان سرپایی برای کاهش یا برطرف کردن درد نقاط ماشه ای انجام شود. این نقاط حساس کوچک در عضله یا فاشیا تشکیل میشود. تزریق نقاط ماشه ای چند دقیقه