تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول - تلفن : 88670088 - 021
جراحی بسته دیسک کمردکتر علی نقره کارجراحی بسته دیسک کمر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحی دیسک کمر با لیزر / تنگی کانال نخاعی چگونه درمان می شود؟

تنگی کانال نخاعی چگونه درمان می شود؟

تنگی کانال نخاعی به باریک شدن کانال نخاعی و وارد آمدن فشار بر طناب نخاعی و عصبهای این منطقه گفته میشود. تنگی کانال نخاعی معمولا حاصل فرایند پیری است. با این وجود برامدگی یا پارگی دیسک نیز میتواند باعث تنگی کانال نخاعی شود. تنگی کانال نخاعی در نواحی گردن (سرویکال) و پایین کمر (لامبار) ستون فقرات اتفاق می افتد. این وضعیت در افراد بالای 50 سال بیشترین شیوع را دارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

روش جراحی اندوسکوپی دیسک کمر به عنوان روشی مداخله ای برای کنترل درد ، با حداقل تهاجم ابداع شده است؛ تا بتوان از طریق آن با کاهش خطراتی که در روشهای جراحی سنتی وجود دارد؛ فتق دیسک را در برخی از موارد درمان نمود. اگر مایل هستید جراحی آندوسکوپی دیسک را توسط دکتر علی نقره کار با سابقه ای درخشان در این زمینه انجام دهید؛ با شماره 88670088 - 021 تماس حاصل فرمایید.

دلایل تنگی کانال نخاعی به صورت زیر است

تنگی کانال نخاعی

علائم تنگی کانال نخاعی

صفحه اینستاگرام دکتر علی نقره کار

تنگی کانال نخاعی چگونه درمان می‌شود؟

معمولا درمان با مسکنهای بدون نسخه و تجویزی شروع میشود و از فیزیوتراپی و ورزش برای بهبودی استفاده میشود. حرکات اصلاح شده، بریس کمر و تزریق استروئید و ازن داخل فضای اطراف نخاع توسط فوق تخصص درد و تحت راهنمایی تصویر برداری، نیز از درمانهای این وضعیت محسوب میشوند. در موارد شدید تنگی کانال نخاعی شاید عمل جراحی لازم یاشد.

فوق تخصص درد پزشکی است که انواع دردها را با علل گوناگون رفع یا بهبود می‌بخشد. دردهای ناشی از دیسک کمر و گردن ، دردهای زانو ، دردهای دست و شانه و ...، توسط متخصص درد درمان شده یا به طور قابل تحملی کاهش می‌یابند. کلینیک درمان درد دکتر علی نقره کار برای ارائه خدمات درمانی درد، در خدمت مراجعین محترم می‌باشد.


آدرس مطب : تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول
تلفن : 88670088 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علت و درمان اسپاسم و درد ناگهانی مقعدعلت و درمان اسپاسم و درد ناگهانی مقعد

اسپاسم و درد ناگهانی مقعد یا پروکتالژیا فوگاکس، یک سندرم غیر بدخیم و گرفتگی ای است که در اطراف باسن و راست روده احساس می شود . ... ادامه مطلب

چه دارو هایی می توانند چسبندگی کانال نخاعی را برطرف کنند؟چه دارو هایی می توانند چسبندگی کانال نخاعی را برطرف کنند؟

تنگی کانال نخاعی ناحیه لومبر یکی از علل شایع درد پائین کمر، درد باسن و درد پاها در افرادی است که 50 سال به بالا سن دارند. ... ادامه مطلب

تقویت تاندون آشیل با ورزشتقویت تاندون آشیل با ورزش

تاندون آشیل یک بافت فیبری قوی است که عضلات پشت ساق پا را به استخوان پاشنه شما متصل می کند. اگر تاندون آشیل خود را بیش از حد کشش دهید ... ادامه مطلب

دکتر علی نقره کار - فوق تخصص درد

دکتر علی نقـره کار فلوشيپ فوق تخصصي درد از دانشگاه علوم پزشكي ایران . بورد تخصصي آنستزيولوژي و مراقبتهاي ويژه از دانشگاه علوم پزشكي تهران . بازرس انجمن رژيونال آنستزي و درد ايران (ISRAPM)
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465