صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مطالب مربوط به درد لگن
التهاب استخوان مفصل ران و راهکارهای کاهش درد مفصل ران

آرتریت لگن یکی از شایعترین اختلالات مفصل ران و لگن است. با گذشت زمان، مفصل ران دچار ساییدگی شده و در نهایت، منجر به التهاب غضروف محافظ ران و آسیب به آن میشود. کلینیک درمان درد دکتر علی نقره کار، آماده ارائه خدمات تشخیصی درمانی به منظور بهبود درد بیماران مبتلا به التهاب مفصل ران یا لگن می‌باشد

درد مفصل خاجی خاصره ای بارداری

طبق آمار، زنان بیشتر از مردان دچار مشکل درد مفصل در ناحیه لگن می شوند. این تفاوت در آمار مبتلایان به بیماری در واقع به فیزیولوژی و ساختار متفاوت بدن زنان بر می گردد

رفع درد لگن با بلاک شبکه عصبی لگن

درمان بلاک شبکه عصبی لگن (شبکه هیپوگاستریک)به تزریق هایی گفته میشود که به برطرف شدن دردهای مزمن و مقاوم لگن کمک میکنند

علائم آرتروز مهره ها

آرتروز مهره ها نوعی بیماری است که در آن ستون مهره ها تخریب میشود. تخریب ممکن است در هر یک از مهره های ستون مهره ها اتفاق بیفتد که حاصل آن، درد و ناراحتی است که به مرور زمان بدتر میشود

دلایل درد لگنی

اصولا دردهای زیر ناف تا کشاله ران ها را دردهای لگنی می گویند که می توانند علل متفاوتی داشته باشند. شامل اختلالات بسیار کم اهمیت، اختلالات گوارشی و یا علامت مهمی از یک بیماری مهم که در این موارد شما احتیاج به مراجعه سریع به پزشک یا بیمارستان دارید

درمان دردهاي ناحيه شكم و لگن

دردهای ناحیه شکم و لگن، طیف وسیعی از عوامل ایجاد کننده را در بر می‌گیرند

علل دردهاي اندام تحتاني

دردهای اندام تحتانی شامل انواع دردهاي ناشي از التهاب و ارتروز مفصل ران(PRP مفصل لگن) دردهاي ناشي از عصب سياتيك بورسيتهاي ناحيه لگن و ران دردهاي مزمن زانو ناشي از آرتروز و غیره می‌شوند