جراحی بسته دیسک کمرجراحی بسته دیسک کمردرمان نوین آرتروز گردن و کمر
عصب سیاتیک چیست و علت درد آن کدام است؟

عصب سیاتیک از جمله بزرگترین و طولانی‌ ترین عصب‌ ها در بین اعصاب بدن است که در عین حال درگیری آن می‌ تواند برای بیمار بسیار دردسرساز هم باشد

سیاتیک چه علائمی دارد

درمان تخریب دیسک، سیاتیک و درد انتشاری به اندام شامل طیف گسترده‌ ای از روش‌های غیر جراحی تا عمل جراحی می‌باشد .

بیماری تخریب دیسک چیست و چه علائمی دارد؟

دیسکهای ستون فقرات به عنوان بالشتک و ضربه گیر بین مهره ها عمل می‌ کند. تخریب دیسک احتمال پارگی و بیرون زدن دیسک را افزایش می ‌دهد

سیاتیک درد انتشاری از کمر به پاها

تشخیص و درمان درد سیاتیک در کلینیک درد و درمان درد انتشاری از کمر به پاها (سیاتیک) توسط دکتر نقره کار با جدیدترین و موثرترین متدها انجام می شود

درد سیاتیک چیست ؟

درد سیاتیک (Sciatica ) تیر کشیدن و یا درد انتشاری از کمر به پا است که باعث میشود نشستن یا ایستادن برای فرد غیر ممکن شود

پیشگیری درد سیاتیک در بارداری

علت اصلی دردهای سیاتیکی در طی حاملگی بیرون زدگی یا لیزخوردگی دیسک می باشد. رشد بیش از حد رحم فشار بیشتری به اعصاب سیاتیک و طناب نخاعی وارد می کند

علائم سیاتیک

سیاتیک همان درد کمری است که به دلیل اشکال در عصب سیاتیک ایجاد می شود.عصب سیاتیک عصب بزرگی است که از قسمت تحتانی کمر به سمت پاها می رود .