تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول - تلفن : 88670088 - 021
درمان نوین آرتروز زانوجراحی بسته دیسک کمردکتر علی نقره کار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / خدمات کلینیک درد / بیماری های قابل درمان درکلینیک درد

بیماری های قابل درمان درکلینیک درد

تعداد زیادی از افراد از درد مزمن رنج می‌برند؛ اما می‌توان با امتحان کردن روش‌ های درمانی مختلف به کنترل درد آنها پرداخت. در برخی دیگر صرف نظر از نوع روش درمانی امتحان شده همچنان درد ادامه دارد و باعث ناتوانی آنها می‌ شود. این افراد می‌ توانند با مراجعه به کلینیک درد و مراکز تخصصی که به درمان و کنترل درد اختصاص دارد به بهبود شرایط خود بپردازند. در کلینیک درد معمولاً از روش‌ های متعددی استفاده می‌شود و پزشکان مختلفی از جمله متخصص درد، متخصص فیزیوتراپی و متخصص طب فیزیکی در این مراکز حضور دارند. در اکثر موارد تنها هدف از درمان فقط تسکین درد نیست بلکه هدف این است که به بیماران یاد بدهند علیرغم دردی که دارند بتوانند فعالیت جسمانی داشته باشند.

آنچه در این مطلب میخوانید

تحقیقات مختلفی که انجام شده است نشان داده افرادی که دچار درد مزمن هستند پس از مراجعه به کلینیک درد تا ۵۰ درصد بهبود پیدا می‌کنند و از سطح درد آنها کاسته می‌شود و اکثر افراد یاد می‌گیرند به کنترل شرایط خود بپردازند و فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرند. کلینیک درد به شما کمک می کند که درد در شما به کمترین حالت ممکن برسد و یا به طور کامل درد از زندگی شما حذف شود. توسط آموزش هایی که در کلینیک درد با آن مواجه می شوید، باعث می شود تا توانایی مدیریت درد مزمن را کسب کنید و به مرور زمان باعث می شود تا عملکرد مؤثرتر و بهتری در جامعه داشته باشید و کارهای روزمره و حرفه ای خود را بدون درد مزمن از سر بگیرید.

انواع بیماری های قابل درمان در کلینیک درد

در صورت ابتلا به هریک از بیماری‌های زیر و جهت استفاده از خدمات کلینیک درد می‌توانید به پزشکان متخصص درد و متخصص طب فیزیکی و توانبخشی مراجعه نمایید:

بیماری های قابل درمان درکلینیک درد

انواع درد

درد یک اصلاح است که مواقعی که افراد احساس ناخوشایندی در هر قسمت از بدن خود احساس می‌ کند به کار برده می‌ شود. انواع مختلف درد وجود دارد که می‌ توان آن را به چند دسته تقسیم‌ بندی کرد که در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد:

برای مطالعه بیشتر : بهترین روشهای درمان درد در کلینیک درد

مزایای مراجعه به کلینیک درد

کنترل درد

اینستاگرام دکتر علی نقره کار

زمان مراجعه به کلینیک درد

افراد به دلایل مختلفی به درد مبتلا می شوند. درد ناشی از آسیب، جراحی که اخیراً انجام داده اند یا بیماری که درد حاد نامیده می شود. اگر دردی دارید که از 6 هفته قبل ادامه داشته، احتمالاً برای آزمایش های بیشتر از سمت پزشک مراقبت های اولیه نزد یک متخصص درد فرستاده خواهید شد. برای دردهایی که بعد از پایان دوره نقاهت ادامه می یابند، درد مزمن نامیده می شوند. بیماران مبتلا به درد مزمن، برنامه های درمانی به خصوصی برای کاهش درد دریافت خواهند کرد. اگر هر چه زودتر به متخصص درد مراجعه کنید، برنامه درمانیتان نیز سریعتر و ساده تر خواهد بود. ارزیابی زودهنگام به دقت تشخیص بالاتر منجر خواهد شد. اگر هر یک از مشکلات زیر را دارید باید قطعاً به متخصص درد مراجعه کنید:

بعد از مطالعه مقاله فوق شما را دعوت به خوانده مقاله ای تحت عنوان درمان دردهای باقیمانده از عمل جراحی باز دیسک می نماییم .


آدرس مطب : تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول
تلفن : 88670088 - 021

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نورالژی پس سری (اکسیپیتال نورالژی)نورالژی پس سری (اکسیپیتال نورالژی)

نورالژی پس سری یا اکسیپیتال درد شدید در پس سر است که با درد در یک یا دو طرف سر، درد پشت چشم‌،حساسیت پوست به لمس و حساسیت به نور همراه است. ... ادامه مطلب

بیماری تخریب دیسک چیست و چه علائمی دارد؟بیماری تخریب دیسک چیست و چه علائمی دارد؟

دیسکهای ستون فقرات به عنوان بالشتک و ضربه گیر بین مهره ها عمل می‌ کند. تخریب دیسک احتمال پارگی و بیرون زدن دیسک را افزایش می ‌دهد ... ادامه مطلب

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

سندرم خستگی مزمن، نوعی اختلال پیچیده ای است که با خستگی شدید مشخص می شود و هیچ علت مشخصی ندارد. ... ادامه مطلب

دکتر علی نقره کار - فوق تخصص درد

دکتر علی نقـره کار فلوشيپ فوق تخصصي درد از دانشگاه علوم پزشكي ایران . بورد تخصصي آنستزيولوژي و مراقبتهاي ويژه از دانشگاه علوم پزشكي تهران . بازرس انجمن رژيونال آنستزي و درد ايران (ISRAPM)
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465