صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحی دیسک کمر با لیزر
عمل بسته دیسک با لیزر

دیسک کمر و درد طاقت فرسای ناشی از آن، یکی از مشکلات رایجی است که کار و زندگی روزمره را تحت تاثیر قرار داده و حرکت را به شدت محدود می‌نماید. درمان قطعی دیسک کمر با لیزر، بدون عوارض عمل باز و دوران نقاهت طولانی،روشی موثر در رفع درد ناشی از این بیماری محسوب می‌شود

مراقبت‌‌های بعد از عمل جراحی دیسک با لیزر

بعد از عمل جراحی دیسک کمر با لیزر، نیاز به اقدامات خاصی است که روند بهبودی و میزان آن را بیشتر کند. برخی از این اقدامات عبارتند از رسیدگی به زخم و پانسمان آن، نحوه حرکت،استحمام، تغذیه و غیره

فیلم جراحی دیسک کمر با لیزر

بررسی جراحی لیزری دیسک

میزان عود دردهای سیاتیکی بعد از جراحی لیزری دیسک در مدت بیست و سه سال بررسی فقط حدود ۵ درصد بوده است و اغلب موارد عود، بدلیل عدم رعایت بیمار در جهت پرهیز از بلند کردن اجسام سنگین بوده است

فیلم نحوه جراحی دیسک کمر با لیزر

شما در این مطلب از طریق لینک ایجاد شده می‌توانید فیلم جراحی دیسک کمر به کمک لیزر را مشاهده نمایید. جراحی دیسک کمر با لیزر، روشی است که بدون نیاز به برش، بخیه و عوارض جراحی باز، کمر درد شما را بهبود می‌بخشد

جراحی لیزری کمر

جراحی لیزری دیسک روشی است که بدون نیاز به بیهوشی و برش، بیرون زدگی دیسک و تنگی کانال را با امواج لیزر درمان می‌کند