دکتر علی نقره کارجراحی بسته دیسک کمردرمان نوین آرتروز گردن و کمر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحی دیسک کمر با لیزر
لیزر پرتوان در درمان درد دیسک کمر

درمان دیسک کمر با لیزر پرتوان یکی از روشهای نوین درمان دیسک کمر است که امروزه در بسیاری از کلینیک های فیزیوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد.

عوارض، مراقبتها و نحوه انجام جراحی میکروسکوپی دیسک کمر

میکرودیسککتومی لومبار نوعی جراحی است که در آن از یک میکروسکوپ جراحی و تکنیک های جراحی میکروسکوپی استفاده می شود.

درمان درد ستون فقرات با جراحی های بسته دیسک

با توجه به عوارض فراوان و سنگین جراحی های باز دیسک کمر، امروزه در برخی از موارد امکان انجام روشهای جراحی بسته برای برداشتن فشار از روی دیسک فراهم آمده است

تنگی کانال نخاعی چگونه درمان می شود؟

تنگی کانال نخاعی به باریک شدن کانال نخاعی و وارد آمدن فشار بر طناب نخاعی و عصبهای این منطقه گفته میشود. تنگی کانال نخاعی معمولا حاصل فرایند پیری است .

درمان درد دیسک کمر با لیزر پی ال دی دی

برداشتن فشار از دیسک با لیزر یا پی ال دی دی (PLDD) درمان لیزری است که برای تشخیص مشکلات دیسک ستون فقرات و کمک به برطرف شدن درد کمر و گردن مورد استفاده قرار میگیرد

عمل بسته دیسک با لیزر

درمان قطعی دیسک کمر با لیزر، بدون عوارض عمل باز و دوران نقاهت طولانی،روشی موثر در رفع درد ناشی از این بیماری محسوب می‌ شود .

مراقبت های بعد از عمل جراحی دیسک با لیزر

بعد از عمل جراحی دیسک کمر با لیزر، نیاز به اقدامات خاصی است که روند بهبودی و میزان آن را بیشتر کند. برخی از این اقدامات عبارتند از رسیدگی به زخم و پانسمان

فیلم جراحی دیسک کمر با لیزر

در بین روشهای کمتر تهاجمی برای درمان بیرون زدگی دیسک های کمری روش PLDD یا جراحی لیزری دیسک جایگاه ویژه ای پیدا کرده است .

بررسی جراحی لیزری دیسک

میزان عود دردهای سیاتیکی بعد از جراحی لیزری دیسک حدود ۵ درصد است و اغلب موارد عود، بدلیل عدم رعایت بیمار در پرهیز از بلند کردن اجسام سنگین است

فیلم نحوه جراحی دیسک کمر با لیزر

شما در این مطلب از طریق لینک ایجاد شده می‌توانید فیلم جراحی دیسک کمر به کمک لیزر را مشاهده نمایید. جراحی دیسک کمر با لیزر، روشی است که بدون نیاز به برش

جراحی لیزری کمر

جراحی لیزری دیسک روشی است که بدون نیاز به بیهوشی و برش، بیرون زدگی دیسک و تنگی کانال را با امواج لیزر درمان می‌ کند .